Tamás és Judit polgári és egyházi esküvője Cipruson 2009.

eskuvocipruson.com

2009. szeptember 25.-én házasodtak össze Cipruson. A polgári és a templomi  esküvőjük is a szigeten volt.

Előkészületek

Nem volt könnyű megkeresni a megfelelő esküvőszervezőt.  Ez volt a legnehezebb. Végül is megtaláltuk az eskuvocipruson.com honlapot és a megjelölt kérdőívet kitöltve elküldtük a kérésünket az irodához. Nagyon gyorsan választ kaptunk. Rengeteg ajánlat és javaslat után végül is eldöntöttük, hogy hogyan szeretnénk megrendelni az esküvőnk megtartását. Nagyon örülünk, hogy nagyszerű esküvőszervezőt találtunk.

Dokumentumok

A papirokat Magyarországon szereztük be és Gina az összes papirt többször kontrollálta, kijavittatta. Az egyházi esküvőhöz a Keresztlevek, az Érseki engedély megszerzése volt szükségszerű. Ez hosszabb idő volt és ezt egyedül nem tudtuk volna megcsinálni. Az egyházi esküvőhöz a papirokat az esküvő kitűzött időpontja előtt kettő hónappal Ciprusra kellett küldenünk. Mikor vissza érkeztünk Magyarországra, lefordittattuk magyarra a kinti papirokat és honositották. Végül megkaptuk a házassági kivonatot. Igy törvényes bejegyzett házasok vagyunk Magyarországon is. Az egyházi esküvő hivatalos papirját maga az egyház intézte egymás között, mi megkaptuk a hiteles egyházi esketés dokumentációját a helyszinen.

Adategyeztetés a helyszinen

Az esküvő előtt 3 nappal érkeztünk meg Ciprusra. Tizenegy napot tartózkodtunk Cipruson. Érkezéskor három éjszakát egy egyszerű, de nagyon jó helyen levő és nagyon kellemes apartmanban töltöttünk. Ez az idő elég volt az adminisztráció elintézéséhez. Városházán a polgári esküvő hivatalos dokumentálását kellett megcsinálnunk, a templomban pedig az összeeskető Pappal volt egy hosszabb ideig tartó találkozásunk.

Esküvő  és nászút együtt

Az apartman szállásunkat felcseréltük esküvő előtti napon a nagyon szép szállodára. A polgári esküvőnk és az egy hetes nászútunk Larnacán volt a Lordos Beach Hotelben volt. Mind a kettő esküvőnk egy napon volt. A szállodából a polgári Ceremónia után, feldiszitett gépkocsival mentünk a templomba. Gyönyörű volt a templom, vörös szőnyeg leboritva, asztali diszitések, orgona muzsika (felvételről ) és felejthetetlen érzések a szivünkben. A Fotós, tanúk és Gina végig ott voltak velünk.

Egyházi esketés után visszamentünk a szállodába és kezdetét vette a tengerparti fotózás. A fotókat egy nappal később megnéztük és kiválogattuk belőlük azt amiket nagyitva is szerettünk volna, majd az összes fotót megkaptuk CD-n.

Ruha, csokor

A ruhánkat Magyarországról vittük magunkkal. Én hagyományosan szép fehér ruhában voltam, a Párom egy szép galamb-szürke alkalomhoz illő nagyon szép nadrág és hozzá egy különleges fehér ing. Esküvő napján be voltam jelentve a fodrászhoz és egy nagyon szép egyéni stilusú esküvőhöz illő frizurám volt. Fátylat nem viseltem, virágok voltak a hajamban. A csokromat hazahoztam és eltettem.

Emlékek

Mind a kettő szertartás felejthetetlen volt. Csodálatos volt! Ginával bejártuk az egész szigetet., már mint barátok. Olyan kiszolgálást kaptunk, amit nem hiszem, hogy bárhol is megkaptunk volna.

Köszönjük és visszatérünk Ciprusra!