Zita és Gábor esküvője Cipruson 2009.

Esküvőnk Cipruson   facebook_logo1

A legfontosabb, hogy egyedül nem fog menni, vagy csak nagyon-nagyon nehezen, erre hamar rájöttünk. Próbálkoztunk saját magunk felvenni különböző terminálokkal a kapcsolatot, hogy majd mi megcsináljuk, mert az olcsóbb lesz…..Hát ezt nem sokáig birtuk. Igy Gina olyan pótolhatatlan segitséget, ötleteket adott nekünk, mind a papírmunkák terén, mind a repülőjegy és szálláskeresésben, hogy ez mindent megért. Segítsége nélkül biztos nem találtuk volna meg a megfelelő szállodát.. Ő kisért végig minket és volt velünk végig az egész Cipruson való tartózkodásunk ideje alatt, természetesen addig amig az esküvő le nem zajlott. Ginát a ciprusiak ismerik, nagy a kapcsolati rendszere és főleg nagyon szeretik és ahogy láttuk tisztelik, figyelnek minden szavára, ezt rögtön tapasztaltuk Profi szervezés volt és ez a lényeg.

Utazás  Ciprusra

Malév géppel utaztunk oda és vissza, és csodálatos élmény volt. Még soha nem utaztunk repülőgéppel. Ez volt az első alkalom, de felejthetetlen volt. A repülőjegyet is a Chryciana Travel foglalta be nekünk, de jóval, a kijelölt időpont előtt. Ha jól emlékszem 6 hónappal előbb foglaltattuk be a jegyeket ( mikor az egész esküvő megszervezését megrendeltük ) és igy nagyon kedvező áron jutottunk hozzá.. Tiz napos utat kértünk, mert ha egyszer már elutazunk 2000 km távolságra, akkor minimum 10 éjszakát töltsünk el azon a helyen, gondoltuk. Esti géppel utaztunk, igy hajnalban érkeztünk meg Ciprusra, ahol már várt ránk a gyönyörű VIP gépkocsi magánsofőrrel. Nem ragaszkodtunk a nappali járathoz, mert az először is drágább volt, másodszor meg szeretünk este utazni. A cél volt a fontos számunkra.

Szálloda kiválasztása

A N.B. hotelt választottuk, Ayia Napán. Hát csodálatos és igazi mediterran hangulatban sikerült eltöltenünk 10 napot. A szálloda egy gyönyörű laguna öbölben található. Ilyet csak akkor láttunk életünkben először. A tengeren átsétáltunk a partról egy kis szigetre. Ott el is bújtunk és kettesben élveztük a csendet, a vizcsobogást, a tenger halk robaját, a napfényt… Hát ezt kivánom mindenkinek, hogy tapasztalja meg. A víz olyan volt mint a pezsgőfürdő, kritálytiszta, olyan kék, hogy még festeni sem lehet szebbet. És finom meleg volt.Egy igazi óázis volt ez a szálloda, egy óázis vette körül,, igy a nap elől is el tudtunk bújni és napozni is kitudtunk menni a finom, hófehér homokos partra. És még egy észrevétel amiről tudni kell ! Egyszer csak mit láttunk? – egy gyönyörű pelikánt, ahogy ott sétál a kertben !

Szoba foglalása és végül az a szoba amiben laktunk

A szobánk pazar volt. Mivel az esküvőt a szállodában tartottuk így a szálloda ajándékaként, (a szabad helyek függvényében) egy kategóriával magasabb besorolású szobát kaptunk. Mi az alacsonyab, eleve tengerre néző szobát fizettük és egy gyönyörű lakosztályt, kertes lakosztályt kaptunk. El tudják képzelni ez milyen élmény volt? A tenger ott volt előttünk, a gyönyörű park, pálmafák. Hú! Csodálatos volt. Egyszer csak kopogtattak a szobánk ajtaján és egy szobapincér állt előttünk.Betolt a szobánkba egy csodálatos terülj terülj asztalkámot. A Királyoknak szolgáltak fel valamikor ilyet és igy, – szerintem. Volt rajta, pezsgő jégbehűtve, torta, gyümölcs, csodálatos poharak, tányérok, diszitések és már nem is emlékszem mi minden. Csak álltunk előtte és néztük, hogy ez nekünk szól? Ez a szálloda ajándéka volt.

Ciprusi konyha és az ellátás a szállodában

Szenvedélyes volt. Kiadós büfé reggelik, csábító és vacsorák. Az étkezés minden nap egy ünnep volt. Valóban élveztük a konyha művészetét, a finom izeket, a finom ciprusi borokat. Az nagyon finom!

Szórakozásunk

minden napos volt,….Táncoltunk, volt gitáros, fuvolás, ciprusi tánc és különböző szórakoztató programok a szálloda kertjében, a pálmafák alatt, a tenger illatával. HÚ!………. Mégegyszer férjhez megyek Ha, ha, …….. annyira csodálatos volt.

És végre eljött a Nagy Nap. A Házassági Ceremónia.

Az esküvőnk 2009. szeptember 4.-én volt. Természetesen ekkorra már minden le volt foglalva, egyeztetve. A fotós, a kozmetikus, a fodrász, sőt még egy frissitő massage-t is kértünk. A kényeztető, élénkitő és megfiatalitó kezelést is kértem, persze ezt is előre egyeztettük az iroda által a kozmetikussal. A virágcsokrom, fodrászom, a diszitések, minden előre le volt egyeztetve, foglalva Ginával.

A ceremónia késő délután volt 18:00 órakor, a tengerparton egy füves területen. Ilyenkor már nem zavartuk a fürdőzőket. De még sütött a nap és finom meleg volt, lágy szellővel. A csokromat már előre összeállitottuk Ginával, képeken keresztül leegyeztettük és az házhoz jött. ( Egyébként minden foglalást online intéztünk az irodával, mindent ! Skype-on keresztül beszéltünk, szoros volt a kapcsolat.) Nagyon szép volt az esküvői szertartás, a szöveget meg is tartottuk, mert annyira élethű volt, annyira az életről szólt. Idézek belőle: „…..együtt kell vállalják a házasság terheit a legjobb képességeik szerint. Mindkettejük joga és kötelessége, hogy gyermekeik felnevelésére és tanittatására ügyeljenek, úgy, hogy hasznos és rendes polgárok és szabad személyiségek legyenek .”

Nagyon megható volt

Az esküvői ceremónia alatt halk zene szólt felvételről. Mi vittünk magunkkal CD-t, amit lejátszottak. A Ceremónia asztali diszitése elkápráztató volt, ez az alapcsomag árában benne volt. A csók után eldobtam a csokromat, hátradobtam, legyen szerencséje egy másik hölgynek is. Ez babona. Nem csináltattam külön eldobni való csokrot, de azt is lehetett volna. Utána koccintottunk a tanúkkal és egy két „ kukkoló” vendéggel, még apró sütiket, harapnivalókat kaptunk a szállodától ajándékba. A közös fotók készítése után elbúcsúztunk a tanúktól, majd kezdetét vette a nagy fotózás. A szálloda, ahogy írtam már gyönyörű és exkluzív, így az itt készült képek is nagyon szépek lettek. Majd külön kérésre, ezt szerettük volna és inkább megfizettük, de egy limuzin gépkocsival elmentünk egy csodálatos tengerparti részre. Ott fotóztunk olyan helyzeteket amit nem szeretnénk közhirré tenni, de ez örökre a mienk marad. Este egy romantikus gyertyafényes vacsora volt, egymásba bújva táncoltunk, kimentünk a tengerpartra és kettesben romantikáztunk. Majd rohantunk a szobánkba megörökitve az első éjszakánkat együtt mint Férj és Feleség. A fotókat egy nappal később megnéztük és kiválogattuk belőlük azt amiket nagyitva is szerettünk volna, majd az összes fotót megkaptuk CD-n. Fotósunk azért a munkáért amit csinált teljesen reális árat kért. Mint már emlitettem plusz szolgáltatást is kértünk, de megérte. Szerintem és ahogy láttam Magyarországon is ugyan ezek az árak vannak. Egy kicsit akkor voltunk szomorúak amikor láttunk más esküvőket is ( ciprusi, angol) és rengetegen voltak. Sajnáltuk, hogy legalább a szüleinket nem vittük el magunkkal. De a boldogságunk kárpótolta ezt, és inkább a barátaink, szüleink Nászajándékképpen hozzájárultak a kiadásokhoz., igy pazar és felejthetetlen esküvőnk volt. Mondhatom, hogy nem volt drága, ahhoz képest amit kaptunk, ehhez a minőséghez, szolgáltatásokhoz viszonyitva.Sőt, egy csomó minden ajándék volt. Minden más ami Cipruson történt, a kirándulások, a vendégszeretet, az odaadó együttműködése az irodának, a szervezés, a légkör, az összes élmény, mindent megért ! Valóban az Álom Esküvőnk volt.

Köszönjük Ginának és az egész irodának, a ciprusiaknak, akiknél jobban senki más nem szervezhette volna meg az esküvőnket. Jó választás volt.